top of page

שבו, ארצה


נשמע לכם הגיוני ? בדיוק כך אני מרגיש.

כמה אני יכול לשבת ולשכב, מה זה עוגה עוגה ?

לא רק זה, היום אני גם יודע לעמוד על שתי רגליים

להסתובב.

צד שני.

לשלב ידיים.

צד שני.

להחזיר צעצועים לארגז.

לחזור למקום.

לסגור אחריי את הדלת.

לפתוח את הארון.

להביא מפתחות.

ארנק.

לתפוס כדורים באוויר.

פריזבי.

למצוא כדור מוחבא.

להשחיל טבעות לקונוס.

לשחק אותה מת.

להתגלגל.

להביא יד.

יד שנייה.

ששה צבעים.

להדליק את האור.

לכבות.

למשוך.

לשחרר.

לשחק אותה מתבייש.

להביט בעיניים.

להיות שוער כדורגל.

לתפוס כדורים חומים באוויר.

לעשות קפה.. סתם! חוץ מקפה..

עוד מעט יבקשו ממני לרקוד סמבה!

האמת? אני מוכן, רק תבקשו

אני לברדור, מטבעי לרצות אנשימים עד ש..

עד שהרדאר האפי שלי מזהה אוכל.

קוראים לי דנדן.

ואני מכור לאוכל.

(אמרתי את זה)

והזאתי שלי? ראיתם אותה?

כזאת רזה, לא מעניין אותה אוכל, לעיתים היא אפילו שוכחת שזה קיים

היו צריכים להביא אותי לאנשימים השמנים האלו שמכורים ל׳קראח׳ של הצ׳יפס

ולטלוויזיה.

שאת הבית שלהם לא ניקו שבועות ואפשר למצוא בכל חור פירור של אוכל מנצנץ

שהריצפה דביקה משוקו והמגירה של הלחם פתוחה

והמקרר ישן וקצת פתוח בפינה..

תתעוררו.

נראה לכם? אני אוותר על הזאתי שלי? חה!

אל תראו אותה ככה, אמנם היא לא מרבה לאכול אבל לי.. היא מגניבה אוכל בלי שאף אחד שם לב

לוטרינר האישי שלי היא אומרת שאני אוכל רק אוכל מהשק, רק.

ואז בקול חלוש היא אומרת שגם עצם בקר אני מקבל מדי פעם, וירקות טובים.. אבל את זה הוא כבר לא שומע.

בכל מקרה,

היום, ממש היום! יום האהבה (:

אני סוגר שנתיים. שנתיים!! בעצם 14, קצת כמו בר מצווה (:

אז התלבשתי יפה לכבוד המאורע.


אני רוצה להודות להוריי שהביאוני עד הלום.. סתם!

מי זוכר אותם בכלל, גם אם אראה אותם ברחוב אחשוב שהם עוד זוג כלבים.. (:

עכשיו שנתנו לי את העט, אני מתרגש

הזנב שלי מכשכש בי בלי סוף,

והגוף שלי מענטז מצד לצד ללא שליטה.

מסונוור מהתשומת לב שאני הולך לקבל.

הנה לכם אנשימים, כמה טיפים לחיים של סטלבט מכלב בוגר

שעבר דבר או שניים בחייו, תקופת גורות שובבה

מאלפים, טיולי שטח, וטרינרים, מעשי קונדס,

טבע, איבוד יהלומים מתחת לזנב,

אנשימים חכמים ופחות, גניבת אוכל,

מציאת כדורים, תקופת בגרות ועוד רפרטואר מכובד..

מתכבד לנבוח לכם את.. הדרשה שלי:

אז אחד.

תסתלבטו - תיהנו מכל רגע. אל תחשבנו.. שכבו על הגב בדשא, תיהנו משמש טובה.

שתיים.

כשאתם רואים אדם אהוב רקדו בלי סוף, הניעו את כל גופכם והראו לו כמה אתם שמחים לקראתו! באסה לכם, אין לכם זנב אז חייכו מאוזן לאוזן ודמיינו שיש לכם זנב (:

שלוש. (כן אני גם יודע לספור..)

אכלו המון. זה בריא וזו אחת ההנאות הטובות.

ארבע.

לעולם אל תסרבו לליטוף או לגירוד טוב. הסכימו לקבל אהבה.

חמש.

שכחתי (:

שש.

שנו הרבה, הירדמו לכם כך סתם באמצע היום.

שבע. (ארוחת ערב..)

ו.. תסתכלו בעיניים. גלו עולמות.

שמונה. (מי יודע..)

גם אם ידוע שיש לכם שיניים חדות, אל תאיימו לנשוך. השתמשו בהם כדי להגן ולתת ביטחון.

תשע מיליון.

טיילו בכל יום, צעדו למרחקים. זה מרגיע ומזין את הנפש.

עשר ואחרון.

היו אתם, בלי מסכות. היו אנשימים ישרים.

ואחרי דרשה כזו, אני זז לישון כהרגלי בקודש

כי אם לא, אירדם לכם בפרצוף.. אני לא מתבייש

הידעתם כמה שעות כלב ישן ביום? חשבו על זה עד הפוסט הבא

ובינתיים, אני אחלום לי על עיגולים חומים פזורים לרגליי על האדמה

ויד מלטפת מפה, ויד מגרדת משם

והנה.. אני נרדם.

לעיצוב מיוחד של הדרשה (להדפסה או לשמירה) - שלחו בקשה וקבלו אותה למייל!

עד אז,

שולח לכם ממני

כמה נחירות באהבה

עד לפעם הבאה.

דנדן.

כי בשביל תסביך גדלות, לא צריך שם מאצ׳ואיסטי.


bottom of page