top of page

מֵעֶבְרִי שֶׁלִּי לַעֶבֵר שֶׁלְּךָ

ומה אומר לך יפית-שחר שנייה לפני 32 רגעים,

האם צריך לעצור הכל עם חשבון נפש להפנים

או לתת לשקט למלא את החדר

להקשיב קצת לעצמי ולהכיר עוד קצת מעבר

או שאולי להזכיר לי חלומות

ולומר להם, רגע הנה אני באה

ואני.. רק רציתי לכתוב את זה הלאה.

-----------------------------------

נַשֹוֹא אֶשַא בְעומקִי אי שם

אֶצור בתוכי משמר

ועוד אביא אותך לעולם

אוציאך מקן ואבחר

ומבטך, מה לי יאמר?

כשנשימה ראשונה תפעם הָלומות

אָחבוק ואושיט אצבע כך

כעוגן לידייך הקפוצות

ולא אבטיח הרים וגבעות

ולא חיים ללא נפילות

שבועתי לך בזה הרגע, ילדי

להיות לך פשוט - מי שאני

ואולי לא ארוץ אתך בשדות

אך מבטיחה לשבת ולחכות

עד שתשוב תשוש ומתנשף

ולתת לך סתם כך חיבוק אוהב

ואולי לא אצליח להרימך בשתי ידיי

להקפיץ גבוה גבוה

אך אנסה בכל כוחותיי

להרים רוחך מעלה ומעלה

ואולי לא אוכל לשיר אתך

לצרוח בקולי קולות עם הרוח

אך הבטחתי בזה הרגע לך

להקשיב לכל מילה ומילה

ואולי לא אמלא תפקיד כאחת הנשים

להיות לך גם חברה וגם אם

אך די לי ודי לך

ליהנות מהוויותי המיוחדת

שתרגיש זכות וזכייה

סתם כך לשבת לידי בינתיים

שנוכל גם ליהנות משקט מבורך

ומבט מתמשך בעיניים

לא תמיד תהיינה לי תשובות

אך אקשיב ודאי לכל השאלות

שתבוא, תבוא אליי

אשתדל להיות

מעברי שלי לעבר שלך

ומעבר לכל מדמייני הגבולות


bottom of page