top of page

אלף סיבות


מורי* נהג לצוטט המון את המשפט:

״אם לא תאהבו זה את זה, תמותו״

הוא לא הותיר לנו ברירה אלא לאהוב,

ואיך תאהב אם בתוכך אין כלי מלא ונשפך מאהבה?

״ואהבת לרעך כמוך״ - כמה תאהב? ״כמוך״

כמה שאתה אוהב את עצמך - כך תאהב החוצה.

וכבר נתנו לי את כל המחמאות שבעולם וסירבתי,

אני רוצה לאהוב את עצמי, מעצמי.

הרגע, עכשיו

על זה הנכתב

(*Tuesdays with Morrie)

--------------------

אלף סיבות

יצאתי קצת החוצה להתהלך

כמו שכולם הולכים

ואיך שלא ואיך שלא אסתכל

מצאתי צעדיי איטיים

ושאלות מרחפות תגיד אותי אתה מכיר?

האם אנחנו לא נושמים בכלל אותו אוויר..

תוכי מוצג כראווה, תגיד לי מי אתה

אם תאמר לי שלום אהיה עונה

אתה תביא לי אלף סיבות

ולא אקח אחת אפילו

אביט בעצמי מעט

ואלקט אותן אחת אחת

אתה תביא לי אלף סיבות

ואוותר על כולן ולו

אפגו את עצמי מחד

ואבחר בן אחת אחת

יצאתי קצת החוצה להתלכלך

ממה שכולם מנסים ליהנות

ואיך שלא ואיך שלא אטמע

אבין כי.. נועדתי לבלוט

אתה תביא לי אלף סיבות...

C F Dm G

Dm Gm C F

Dm Gm C A


bottom of page